Xidmətin mükəmməlliyi təlimi

Təlim haqqında
Xidmət sektorunda mükəmməllik yalnız məhsul keyfiyyətindən deyil, həm də müştəriyə göstərilən diqqətdən asılıdır. Xidmətin Mükəmməlliyi Təlimi işçilərə müştərilərlə necə daha təsirli və güvənli ünsiyyət qurmağı, onların ehtiyaclarına necə daha yaxşı cavab verməyi öyrədir. Bu, həmçinin şirkətin uğurunu bir neçə addım irəli aparmağa kömək edir.
Təlimin faydaları
• Müştəri məmnuniyyətinin artması və sadiq müştəri bazası yaratmaq
• Şirkətin bazarda fərqlənməsi
• İşçilərin motivasiyasının və bacarıqlarının inkişafı
• Uzunmüddətli və davamlı müştəri əlaqələrinin qurulması
Əsas mövzular
-
Müştəri xidməti davranışı standartları
-
Biznes kommunikasiyanın əsasları
-
Aktiv dinləmə bacarığı
-
Çətin müştərilərin idarə olunması
-
Müştəri tələbatlarının müəyyən edilməsi
-
Telefonla danışıq qaydaları
-
Effektiv e-mail və çat dəstəyi
-
Müştərini tanı sənəti
Kimlər üçün nəzərdə tutulub?
Əlavə məlumatlar
Vaxt
Online/offline
Təcrübə sınaq mərkəzindən sınaq barədə
Məhsulların və ya xidmətlərin keyfiyyətinin yoxlanması üçün müvafiq testlərin aparıldığı bir sınaq ola bilər. Məsələn, bir laboratoriya və ya test mərkəzi məhsulu standartlara uyğun olub -olmadığını müəyyən etmək üçün yoxlaya bilər.
Bizimlə aşağıdaki vasitələrlə əlaqə saxlaya bilərsiniz
Digər təlimlərimiz
Tələbələrimiz
Təlimlərdə iştirak edən tələbələrimizin PMC Academy haqqında düşüncələri